ÚJ HÍREK: - Új fejlécünk készítője: Bia Joy! Köszönjük neki! :)
- Nem leszek túl aktív, de nem felejtem el az oldalt! Jövök, mikor tudok!

2013. szeptember 19., csütörtök

Novella versenyek - Miért ne?

Először egy hírrel kezdenék. Mint látjátok, nem vagyok túl aktív, ez pedig az iskola miatt van. Elég sok különórára járok, plusz különböző edzésekre, van mikor este hétkor érek csak haza, akkor pedig hulla fáradt vagyok és már nincs kedvem semmihez.
Nem leszek minden nap, sőt ... sokszor lesznek kihagyások, nem leszek túl aktív, sajnálom. De nagyon szeretlek titeket és hálás vagyok mindenért. De most elég az önsajnálatból meg az ilyen szarokból. ;) !
................................................................................................

N O V E L L A V E R S E N Y E K
Miért ne?

Személy szerint én szeretek novellákat írni. Imádok novellaversenyekre is alkotni, de most felsorom nektek, hogy milyen pályázatot NEM! érdemes kihirdetni. 

CÍM ALAPJÁN: Gondolom mindenki ismeri ezt a fajtát, mikor megadnak random számú címet, te meg írj hozzá egy novellát. Semmi kreativitás, fantázia. Csak valaki novellákat akar olvasni, vagy mittudomén a pályázatának okát. De az, aki olyan címeket ad, hogy:

- Örök szerelem
- Végzetes csók
- Bál
- Barátság 

És ehhez hasonlók, ne várjon sok novellát. Az ötlet jó, de már annyiszor eljátszották ezt a fajtát, hogy már elcsépelt. Vagy ha már mindenképpen ez a téma fogott meg, akkor normális és sokatmondó címeket találjatok ki.

KÉPEK ALAPJÁN:  Remélem ezt sem kell megmagyaráznom. A minap láttam olyan versenyt, ahová beszúrtak három képet, amiket valószínűleg a gépe 'Mintaképek' mappájában talált meg. Ha már képeket illesztesz be, ügyelj arra, hogy lehessen róla írni, ihlet gerjesztő legyen, vagy titokzatos. 

ZENÉK ALAPJÁN:  Én sose tudtam zenére történetet írni, bárhogy próbáltam. Szerintem nincs is sok értelme, max. olyanokra, melyeknek nincs szövegük. Bár én még azokra sem tudok. :D Ez is már egy sablon ötlet, szerintem ne használjátok.

IDÉZETEK ALAPJÁN:  Valaki rákeres Google-n, hogy 'Idézetek', aztán párat bemásol az oldalra és kész is a pályázat. Mondjuk ezt még nem láttam túl gyakran, de amiket láttam, azok borzalmasak voltak. Rossz, semmitmondó idézetek, vagy túl hosszúak, vagy túl rövidek.  Ha már idézet, legyen érzelmes, sejtelmes és értékes.


6 megjegyzés:

  1. Oh, anyám, végre valaki, aki szintén nem tud zenére írni!:)
    Jó kis cikk lett:3

    xoxoKatherine.

    VálaszTörlés
  2. Én se tudok zenére írni novellát... örülök hogy nem vagyok egyedül.:D

    xx, MissB.

    VálaszTörlés
  3. Én se tudok zenére írni. Eddig egy novellapályázat volt, ami megfogott, és kedvet kaptam hozzá, hogy írjak, annyira kreatív volt a verseny, viszont a többive, amivel mostanában találkozok, olyan semmit mondó.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Hennie!

      Igazad van, pedig én nagyon szeretem a pályázatokat :/

      Törlés