ÚJ HÍREK: - Új fejlécünk készítője: Bia Joy! Köszönjük neki! :)
- Nem leszek túl aktív, de nem felejtem el az oldalt! Jövök, mikor tudok!

2013. szeptember 24., kedd

Blogok, amik több olvasót érdemelnének - 2.rész

S Z I A S Z T O K !

Ezekre a blogokra nem rég bukkantam rá és eszméletlen jók. Remélem nektek is ugyanúgy fog tetszeni, mint nekem! ;)
A szerzők/írók közreműködését nem kértem, és remélem, hogy nem haragszanak érte!


A blog tehetséges írónője nem más, mint Arlene C. Dall. Az ő története egy igen kifinomult korban játszódik, azaz 1896-ban. Angliában járunk, ahol az elkényeztetett Carina grófkisasszony napi rutinjába tartozik, komornyikja, William bosszantása. Carina erőfeszítései hiábavalóak, hisz William nyugodt arckifejezéssel tűri a kisasszony minden megnyilvánulását. De vajon Carina meddig tudja titkolni az érzéseit? Mi kényszeríti arra Carinát, hogy apja elvárásai szerint éljen?

Személyes vélemény:
A blog kinézetben és tartalomban is megállja a helyét, nagyon szeretném, ha páran vetnének rá legalább egy pillantást. Azt szeretném, hogy megtudjátok, milyen egy igényes és precíz remekmű! :)  


A történet egy eltévedt lélekről, egy lányról szól, kiből kísértet lett. Ő és egy láthatatlan barátja, kinek nem tudja a nevét, együtt bolyongnak egy elhagyatott kastélyban. Abba a kastélyba hirtelen betoppan két idegen. A lány és Szellem 1 úgy döntenek, hogy megviccelik a két idegent, de végül sikerült őket halálra ijeszteni. A főhősnő pedig valamiféle megmagyarázhatatlan vonzalmat kezd érezni az egyik idegen iránt, kinek neve Leon.

Személyes vélemény:
Amelia S. egy igazán tehetséges írópalánta. Sok művét olvastam már a blogvilágban és mindig meg voltam velük elégedve. Az írásstílusa könnyed és gördülékeny, a sorok között mégis tapintható a precíz munka.

Remélem ti is úgy meg lesztek elégedve a két bloggal, mint ahogyan én. Erősen ajánlom mindenkinek őket, ha ki akarnak szabadulni a fanfictionok okozta sablonsztorik fogságából! ;)




3 megjegyzés:

  1. Kedves Faith!
    Mindig is kedveltem, és érdekelt a régmúltban játszódó történetek, és a különleges misztikus történeteket se hagyom olvasatlanul. Nagy hála, hogy írtál róla, az elkövetkezendő napokba biztos bekukkantok hozzájuk.:)

    Ölel, Miss Babe

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Miss Babe!

      Nagyon örülök, hogy sikerült találnod olyat, ami tetszik neked. Nem hiszem, hogy meg fogod bánni, ha elkezded őket olvasni! ;)

      Ölel,
      Faith F.

      Törlés
  2. Szia!
    Húha, rátaláltam a blogodra, és teljesen meg vagyok hatva, nahát, el sem hiszem, hogy ennyire tetszik az írásom és a blogom, nem is tudom, mit írjak, zavarban vagyok '^^ Köszönöm az ajánlást, és a dicséretet :) Ezen most alaposan meglepődtem :O

    Üdv.: Arlene C. Dall, az Igenis, Úrnőm írója :)

    VálaszTörlés