ÚJ HÍREK: - Új fejlécünk készítője: Bia Joy! Köszönjük neki! :)
- Nem leszek túl aktív, de nem felejtem el az oldalt! Jövök, mikor tudok!

2013. szeptember 13., péntek

Iskolai jelentések - 1.rész

Szánom bánom, hogy nem voltam, tényleg rosszul érzem magam miatta. Az internet valahogy nem szeret engem. :( 

ISKOLAI JELENTÉSEK
Tudni kell, hogy az én osztályom maga a pokol. Három év alatt kitörtünk két ablakot, egy vitrint, személy szerint én eltörtem az egyik fiú lábát, többször volt már verekedés az osztályon belül, egyszer az egyik fiú hátába beleállt egy olló, a falat dobáltuk ollóval - meg egymást is.
De amúgy imádom őket:D Nem mindenkit, három ribanc kivételével, akik nem járnak suliba, de ha még is, akkor az iskola mögött cigiznek/füveznek, plusz a picsarázást sem ha
hanyagolják. De ők nem is igazán tartoznak az osztályba, mert igazából senki nem veszi őket észre :D:D

Nos, ezen a héten az egyik fiú szerint hindu lettem, és az én Istenem nem más, mint Son Goku. ♥ 
Az egyik osztálytársnőm pedig fogadásból nézte meg a két hímnemű egyed szeretkezését, a biosz óra közepén. Ne mondja senki, hogy a két dolognak nincs köze egymáshoz! Szeretett technika órán, a pitbull fejű tanárnővel és az idegbaszó hangjával, én egy gonosz nyuszit rajzoltam, aki megölt mindenkit. Rajzolni nem tudok, szóval borzalmas lett. A rajz házimat is, a két tonnás tanárnőnek egy osztálytársnőm rajzolta - egy félmeztelen pasit - ,amire ötöst kaptam! Aztán az egyik fiú úgy megdobott valamivel, hogy vérzett a kezem. Később elkezdtünk játszani valami "Túlélők földje" nevű kártyával, ami rohadt jó :D
Eléggé fogyatékos osztályom van, a tanárok utálnak minket, nem az összes, de azért vannak!:D 
Csak azért bírom ki a sulit, mert velem vannak ezek az idióták! ♥
Fájni fog a búcsúzás! :( 


7 megjegyzés:

  1. Hát... lennék az osztályotokban... ennyi a véleményem:D:D

    xoxoKatherine

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát akinek gyenge idegrendszere van, az ne jöjjön. De aki olyan bolond, mint mi, azt szeretettel várjuk! ;)

      Törlés
  2. Érdekes egy osztályod van, zajlik az élet nálatok, mondjuk az én osztályom sem a tanárok kedvence volt.
    A blogodra most találtam rá, és nagyon tetszik. Igazán egyedi blog.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy tetszik a blog és remélem marad türelmed a saját osztályodhoz. Én is ezt kívánom magamnak:D

      Törlés
  3. :D ismerős érzés :D mi osztályunk is elég durva.. 5 lány van és 13 fiú. Igaz mától csak 12 mert az egyik fiút kirúgták.. hát khm.. mi nagyon szeretjük egymást. De a naplónk már betelt a beírásokkal és már 4 lapot kellet beragasztani. :D a falunkon volt minden nutellától elkezdve májkrémig. Minden trutyi :D joghurt folt. De azt nekünk kellett lemeszelnünk múlt héten. De azóta már megint van joghurt folt. :D hát igen a fiúk szeretik egymást dobálni joghurtal meg kajával. :D egyszer kirepült az ablakon egy kifli ami hálisten nem talált el senkit de sokan látták. Meg az adventi koszorú is kirepült és ugye az osztályunk elött/alatt van egy ilyen szobor. Valami emberke foggalmam sincs ki. Pedig már 7 éve itt boldogítom az életet. Na szoval a koszorú a szobor fejere esett. Hát.. xDD kicsit se szakadtunk. Volt olyan hogy a tábla leesett a helyéről. Meg egyszer neki estem a faliújságnak és rám szakadt xDD. Az ugy volt hogy az egyik fiú hátára felugrottam és ugy hülyéskedtünk aztán egy másik fiú meglökött minket aztán sz3pen leestem a hátáról+ összetórtem a faliújságot. :D tavalyi évben 13 széket törtünk össze :D labdával lerúgtuk az órát a falról( mondjuk ez is én voltam de a fiúk magukra vállalták ♡) aztán nem jól járt de mi visszaragtunk a falra.így szépen az ének óránk 30 perccel elöbb véget ért. :D imádom az osztályom. :D ja és bocsi hogy leírtam.. csak gondoltam valakit hát ha érdekel.. :/ bocsi mégegyszer.
    ♥♥

    VálaszTörlés