ÚJ HÍREK: - Új fejlécünk készítője: Bia Joy! Köszönjük neki! :)
- Nem leszek túl aktív, de nem felejtem el az oldalt! Jövök, mikor tudok!

2013. szeptember 5., csütörtök

Blogajánlók - 2.rész

Petra írt nekem e-mailbe és ajánlotta nekem a blogját. Ezen a héten két ajánlás is érkezett, a másik Cher részéről aki, a Don't let me go  című blogot ajánlotta, ami sajnos nem fogott meg annyira. De akik szeretik a One Directiont és a banda tagok közti romantikát, azok kukkantsanak bele.

No de, a mai nap blogja nem más, mint:

A G Y É M Á N T  S Z I G E T

Katt a képre!

Ella Graham nagymamája mindig azt mondta neki, hogy a 18. születésnapján Ella élete fenekestül felfordul. A lány sosem hitt ilyesfajta szóbeszédekben, így nem is vette komolyan. Egészen addig, míg el nem jött a tizennyolcadik születésnapja. Azon a napon, Ella rájött, hogy hány órakor született, melynek időpontjában valami olyasmit élt át, melyre nem számított. A nagymamája segítségét kéri, aki ekkor elmond mindent neki a Kiválasztottakról és a feladatukról, a Gyémánt szigeten.

 Röviden ennyi lenne a saját szavaimmal!
Próbáltam nem spoilerezni!



( Nincsenek képek az írónő elképzelései szerint)

NÉV: ELLA GRAHAM
KOR: 18 ÉV
VÉLEMÉNYEM RÓLA:
Átlagos lány, jó humorérzékkel. A reakciói nem túl élethűek, viszont ezek néha komikus jelenetekhez vezetnek.

NÉV: LANA IRON
KOR: 18 ÉV
VÉLEMÉNYEM RÓLA:
Ő a legjobb barátnő. Mindenképpen egy kedvelhető, aranyos személyiség. Az én szívembe akkor lopta be magát, mikor mindent elhitt Ellának, amit ő összehordott.

NÉV: ADAN DE LA FUENTE
KOR: 19
VÉLEMÉNYEM RÓLA:
Egy kedvelhető, nagyon titokzatos személyiség. Tipikus jó képű fiú, amit a főhősnőnk rögtön észre is vesz. Fangirl lányoknak - mint jómagam -  lehet a kedvence.


Öt fejezet van eddig publikálva, az ötödik aug. 16. - án került ki. A hosszúság átlagos, se nem hosszú, se nem rövid. Bár az utolsó fejezet igazán rövidre sikerült. Nem tudom, hogy az írónő folytatja-e az írást, de én azt ajánlom, hogy minimum 30 fejezetre terjessze ki a történetet.

• Gratulálok, egyetlen egy helyesírási hibát találtam, az ötödik fejezetben.

• Ella megnyilvánulásai kissé furák és nem a helyzetnek megfelelő érzések játszanak benne. Például mikor Adannel volt, nem félt, hanem nyugodtan elbeszélgetett vele.

PONTOZÁS:  10/9. 5
Szépen és kifejezően írsz, de add fel! A te szerencséd, az élék fantáziád!


... azoknak, akik szeretik a misztikus, érdekes történeteket, ahol az élet nem mindig tejfel és ahol a főszereplő jobban megijed, attól, ha az öccse felmegy a lépcsőn, mint, hogy elrabolják.


3 megjegyzés:

  1. Szia Faith!
    Az ajánló tetszett, de szerintem nem nekem való ez a blog. Viszont ajánlom figyelmedbe a sajátomat :D http://shesnextdoor.blogspot.hu/
    Puszi,
    Bia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem voltam elég érthető, egy ajánlót szeretnék kérni :D

      Törlés
  2. Drága Faith!

    Nekem kifejezetten tetszik, hogy beszürkült a blog, bár a fehér kicsit barátságosabb volt. Mindegy, hamar megbarátkoztam vele ^^ A fejléc is fantasztikus.

    Az ajánló tetszett, valószínűleg benézek a blogba, jól összehoztad, megfogott. (:

    xoxoKatherine.

    VálaszTörlés