ÚJ HÍREK: - Új fejlécünk készítője: Bia Joy! Köszönjük neki! :)
- Nem leszek túl aktív, de nem felejtem el az oldalt! Jövök, mikor tudok!

2013. augusztus 26., hétfő

Hétfő - Sztárok akiket megvetek - 1. rész

Na, most lehet utálni fogtok, de ha ezzel nem, majd a következő hétfői résszel igen! Nos, szeretném leszögezni, hogy !SAJÁT VÉLEMÉNY!
Azaz ha szeretnétek ehhez valamit hozzáfűzni, akkor csak kulturáltan!

MILEY CYRUS!

Nem hiszem, hogy bárkinek is be kéne mutatnom őt, a kis Hannah Montanat és 2013 egyik nagy ribancát - a sok közül -
Kisebb koromban én is néztem a Hannah Montana sorozatot, szerettem akkor Mileyt, szép volt meg aranyos. És mi van most!? Egy magamutogató fruska, aki ki akar lépni a "jókislány" szerepből és olyasvalamivé akar válni, ami egyáltalán nem áll jól neki!
Sokaknak ő a példaképe, csak azt nem értem, hogy miért? Ezer és ezer ember van, akiktől példát lehet venni. Tudósok, emberjogi aktivisták, Green Peace ... akkor miért pont ő, akiben semmi szégyenérzet nem rejlik? Ha már mindenképpen mondani akarsz valaki példaképnek, akkor említsd meg a szüleid, barátaidat, testvéreidet. Példaképnek Miley egy borzalmas példa. Meg az összes mai tinisztár is!!!
Aztán mindenki oda volt érte, mikor leborotválta a fejét, mert egy rákos szervezetet támogat. Azzal, hogy leborotválja a fejét. Nagyon okos...
És? Ötezer más ember is, akikről nem is tudunk. A sztárok meg általában az ilyeneket figyelemfelkeltés céljából teszik. ;)
Azután az új videóklippije, melyből szerencsére csak pár részletet láttam.
Túlságosan is ki akar nőni a Disney sztárocska szerepből, ezért felveszi a ribanc stílust. :)
A seggrázáson, vonagláson és a "hú, mi aztán nagyon tudunk bulizni"- n kívül nem sok mindenről szól a klipp, meg a mostani számai.
Valahol nekem ez nagyon hajaz Rihannára, Lady Gaga-ra és Nicki Minajra. Kíváncsi leszek, hogy 20-30 év múlva, hogyan látjuk majd az ex-disneysztárt, de nem remélek semmit!

Vélemény: Elfogadható/Borzalmas/Nem tragédia

PS: Ismétlem: Megjegyzést csak kulturáltan! ♥




4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Én sosem szerettem a Hannah Montana-t, bár elég sok részt láttam belőle régebben. Nem igazán érdekelt Miley, de az új klipjét én is láttam. Teljesen egyetértek veled, förtelmes amit művel benne, de én már a hajától is kész voltam, mivel semmi értelme nincs az egésznek, és amúgy sem áll jól neki. Azt a szép hosszú haját még irigyeltem is, de ezt! Szóval ezen a héten még egyetértek veled, meglátjuk mi lesz a következő hétfőn ;)
    Puszi,
    Bia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Bia!
      Nagyon örülök a véleményednek! Jó tudni, hogy vannak olyanok, akik úgy vélekednek erről a dologról, mint én:D
      A hajára én is irigy voltam, de a mostani tényleg borzasztó! :D

      Ölel,

      Faith F.

      Törlés
  2. Kedves Faith!

    Megint jelentkeznék egy bő hozzászólással - remélem nem bánod.
    Teljes mértékben egyetértek veled! Ha őszinte szeretnék lenni, én kiskoromba imádtam, odáig voltam a "Hanna Montana" nevezetű sorozatnak, első-, második osztályba ő volt a tolltartómon, füzeteimen, vignettáimon. Mindig néztem, együtt dúdoltam a dalokat.
    Pár évet nőttem, megismertem közelebbről, igazán felnéztem rá, és mosolyogtam, hogy hova jutott. Kíváncsi is voltam, hogy a TOP3 Disney sztárból (Selena-Demi-Miley) ki hova fog jutni pár év múlva... és ahova Miley jutott. BORZADÁLY! Selena, és Demi jó úton haladnak még mindig, Selena a negyedik, Demi a - nem tudom hanyadik -, albumát hozta közszemléletre, és ezek mellett is megmaradtak azok akik. Értem én, hogy a számaival már nem tudott a celeb világba megmaradni (mármint gondolom kevesebb koncertje volt, nem szerepelt minden második héten a címlapokon, kezdett eltűnni a köztudatból) és kellett valami új (de tőlem indokolhatjuk azzal is, hogy ez az ő stílusa - na persze!) hogy ő legyen a nagy "szenzáció". Tény és való, hogy most kicsit felkapottabb lett, de így? Van két élő példánk, Selena és Demi, nem lettek ribancok, nem flangálnak bikiniben a színpadon, bepúcsítva a faszához Robin Thicke-nek (ha nem láttad volna, csak úgy érdekességképp: 2013 VMA Miley Cyrus - írd be YT-be), mégis itt vannak, a köztudatba, és nem csak kint, hanem itt is Magyarországon! Hihetetlen, hogy mennyire kifordult önmagából, és igazándiból, nem vetem meg azokat, akik még ezek után is rajonganak érte, avagy a példaképük (ha egy ilyen hülye ribancot akarnak isteníteni, akkor csak hajrá), de szerintem elképesztő. Én kisebb koromba hittem benne, azt hittem hogy sikerülni fog neki, megmarad az, aki. És ciki, nem ciki, én sajnálom, mert egy szép, értelmes lányból, egy ocsmány, kurva lett. Ami nem kicsi tragédia.
    Örülök hogy akadt egy olyan bloggerina, aki ezt megírta. A trágár szavakért pedig bocsánat.:)

    Ölel,
    Miss Babe

    VálaszTörlés
  3. Kedves Miss Babe!
    Őszintén megmondom, hogy se Selenát, se Demit nem szeretem különösebben, de Miley-t egyenesen lenézem. Borzalmas!
    A sztárok mögött ott lapul a média. Nem tudhatjuk, hogy, amit csinálnak azt saját akaratukból teszik, vagy azért, hogy minél híresebbek legyenek, a nevük pedig mindenhol szerepeljen.
    Örülök, hogy egyetértesz velem, bár akik nem, valahol őket is megértem. Szerencsére az emberek nem egyformák.
    A vélemény, olyan, mint a segglyuk - minden embernek van.

    PS: Nem haragszom a trágár szavakért, én is használom őket!:)

    Ölel,
    Faith F.

    VálaszTörlés