ÚJ HÍREK: - Új fejlécünk készítője: Bia Joy! Köszönjük neki! :)
- Nem leszek túl aktív, de nem felejtem el az oldalt! Jövök, mikor tudok!

2013. augusztus 24., szombat

Előszó

Konnichiwa Bloglakók! 
Új tömegblog tulajdonosa bemutatkozik:
Menő, angol bloggernév, egy frappáns, angol blogcím és pár idehányt bejegyzés.
" Nincs itt semmi keresnivalóm."
Álnevem Faith Fellers, hívjait Faith-nek, valódi nevem nem publikus. Tizenhárom éve szívom el másoktól a levegőt és idegesítem anyámat a faszságaimmal és úgy döntöttem, ezt az internetre is kiterjesztem Bocsánat!. Vérbeli feminista, otaku és blogger vagyok. Nem szeretem ha valaki szvegnek hiszi magát. Ja, és utálom a szveg szót is. 
Amit várhattok tőlem: Nem ... nem kritikákat meg fejléceket:D
Lesz egy bizonyos Órarend az oldalsávban, oda írom ki, hogy miket hozok, melyik nap.
De emellett hozok különálló bejegyzéseket is, melyek az én kis elmémből pattannak ki.
Fejlécre várok, a tehetséges Noriicitől, remélem meg is kapom. Utána szeretnék kezdeni is valamit a kinézettel.


2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Az órarendet átnézve kíváncsian várom az első bejegyzést! :D
    Üdv,
    Bia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Bia!
      Kivéve ha a kedvenc sztárodat találom meg, előre is bocsi, ha úgy lenne :Dxd
      Azért, köszönöm, hogy írtál:D

      Ölel,
      Faith F.

      Törlés