ÚJ HÍREK: - Új fejlécünk készítője: Bia Joy! Köszönjük neki! :)
- Nem leszek túl aktív, de nem felejtem el az oldalt! Jövök, mikor tudok!

2013. augusztus 27., kedd

Blogok, amik több olvasót érdemelnének - 1.rész

Nos, itt az első ilyen bejegyzés, gyűjtögettem, kutatgattam és most be szeretnék nektek mutatni pár blogot, amik megérdemlik az olvasókat! A szerzők/írók közreműködését nem kértem, de remélem, nem haragszanak érte. Ha valamilyen úton-módon mégsem szeretnék, hogy a blogjukat kirakjam ide, írjanak az e-mail címemre és leveszem őket! :)
A mai összefoglaló rész címe: Nehéz múlt



Egy kirekesztett különc lány szomorú történetét olvashatjátok, akit az iskolában mindenki ,,A Gyáva" néven ismer. A ráaggatott becenév megkérdőjelezhető, hisz Ő egyáltalán nem az, akinek feltételezik. Bethany Holt szívszorító történetét követhetitek nyomon.

- így szól a tartalom! 

Személyes vélemény:
Elsőre talán kicsit sablonosnak hangzik, de higgyétek el, egyáltalán nem az! Bethany Holt egy látszólag átlagos lány, aki a mamájával lakik. Bethany még csak tizenhat éves, de a múltja olyan súlyos és nehéz, csoda, hogy nem roppant bele még teljesen. Hogy milyen múltja is van? Olvassátok el és megtudjátok! ;) Higgyétek el, megéri!
Heylin gyönyörűen fogalmaz, dúsan le tudja írni a körülötte lévő dolgokat. Másokon ki fog a E/3 fogalmazán, de Heylinen nem!




Tartalom
Jane Miller, a 26 éves gyilkos borzasztó múltat hagyott maga mögött. Alkoholista anya, aki nagy nehézségek árán leszokott káros szenvedélyéről, majd mikor élvezni kezdhették volna a tiszta életet, meghalt, pedofil apuka, nevelőintézetben élő öcsike ...aztán az eltitkolt húgica, kinek létezéséről eddig mit sem sejtett. Rettenthetetlennek mutatja magát, annyi igaz, hogy céltudatos egyén, de vannak érzelmei, méghozzá nem is kevés. Titokban fáj neki az, ami történt, egyáltalán nem így tervezte életét. Majd jön egy srác, ki felszínre hozza gyengeségét, játszik vele, de végül Ő is megtörik. Igaznak ígérkező barátok, szex, fájó szerelem, vér, drog, alkohol... Vajon meddig bírják ezt ?!

Személyes vélemény:
Kata története engem igazán megfogott! Végre nem fanfiction, végre nincs rózsaszínfelhő, végre olvashatok valami eredetit és igazit! Kata nagyon ügyesen írja le Jane történetét, sokszor váltja a szemszögeket, így a többi szereplőt is meg tudjuk érteni. Fordulatos és cselekmény dús, imádom! Mindenkinek csak ajánlani tudom, akik nem riadnak vissza egy kis vértől és felnőtt tartalomtól! 
Az írónőnek: Köszönjük, hogy megosztottad velünk a történeted, habár úgy tűnik, hogy befejezed! Én csak reménykedem benne, hogy folytatod, vagy új történetet kezdesz. Igazán tehetséges vagy!




Most csak azért kettőt hoztam, mert a többit későbbre tartogatom! Mindenkinek ajánlom ezt a két blogot, már csak unaloműzésből is! Köszönjük az írónőknek, hogy megosztják velünk a műveiket!


6 megjegyzés:

  1. Drága Faith F.!

    Tegnap unaloműzés gyanánt minden cserés blogba beleolvastam, nem volt ez másképp a tieddel sem. A Sablonos történetek - avagy milyen sztorikat ne használj! cikked után azonnal ment a feliratkozás, teljesen egyetértek. Aztán láttam, hogy kiraktad silány kis történetemet a Kedvenc blogjaim listádra, ami rettentően jól esett, feldobtad vele az estém, szinte sikítoztam. Ekkor már kommentelni szerettem volna, vagy írni chaten egy keveset, de az az igazság, hogy nem volt elég bátorságom hozzá. Viszont most, hogy írtál a történetemről és dicsérő szavakkal illetted, egyértelművé tette azt, hogy megírjam a köszönetet. Szóval köszönöm szépen, rettentően jól esik, még mindig a hatása alatt vagyok, szóval ezért locsogok annyit. :D
    Eddig úgy tűnik, nem fejezem be és ez, hogy így gondolsz a történetre, ez még jobban megerősítette.
    A blogod továbbra is olvasni fogom, és véleményezek is, persze csak ha nem gond. (:

    xoxo, Katherine Gates -, avagy Kata.

    ps: Még egyszer köszönöm! (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Katherine!
      Ne köszönd, kedves, megérdemled! Igazi tehetség vagy és szeretném, ha ezt több blogger megtudná! Nagyon örülök, hogy folytatod! Olvasni foglak és kommentekre is számíthatsz tőlem a közel jövőben!
      Köszönöm a feliratkozásod és örülök, hogy tetszik a blogom!:)

      Ölel,
      Faith F.

      Törlés
  2. Szia!
    Tetszett az a rész, én őszintén őrülök, ha egy bloggerina megpróbál olyan blogokat berobbantani a köztudatba, amiket tehetséges lányok írnak, csak mivel nem fanfiction (pfff...), ezért kevesen olvassák.
    Engem főképp a másodikkal fogtál meg, bele is néztem, olvasgattam egy keveset, és ha lesz további folytatás, akkor talán az elejétől elolvasom.
    Az órarendre pillantva már nagyon várom a holnapot! :D
    Puszi,
    Bia

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Bia!
      Tudod, szeretném ha végre az eredeti történetek felül kerekednének a fanfictionokon. Ha lehet így mondani, ez a célom!
      Örülök, hogy tetszik Kata blogja és hidd el, megéri elolvasni az elejétől! ;)

      Ölel,
      Faith F.

      Törlés
  3. Szia!:)
    Cserét kértél tőlem, így találtam rá a blogodra. Hát, nem mondom, hogy kár volt. Tetszik, hogy a hét minden egyes napján találsz ki valami újat.
    Nos, nem tudom, hogy ide lehet-e ajánlani, de szerintem mindenképpen olvasd el és írj is erről a blogról, ebbe a "kategóriába":
    http://dontletmego-larrys.blogspot.hu/
    Nem én írom, de megköszönném, ha kitennéd.
    Valamint, nem akartam írni a Miley Cyrus-os bejegyzésedhez, de attól, szerintem, hogy most így viselkedik, igenis van olyan dolog, amiért lehet őt példaképnek nevezni. :)
    xoxo, Cher Brooks <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Cher!
      Örülök, hogy tetszik az ötlet, boldoggá tesz.
      El fogom olvasni, és majd eldöntöm, hogy kirakom-e, mindenesetre köszönöm az ajánlást!:)
      Én azon a véleményen vagyok Miley-val kapcsolatban, egy média által kiokádott hulladék. Ez most kicsit durván hangzott:D
      Nem igazán hívnám őt példaképnek, talán pár lánynak lehet ő a kedvenc színésze/énekese, de semmi esetre sem példakép. Persze, ez csak az én véleményem!
      Köszönöm, hogy megosztottad velem a tiédet is!

      Ölel,
      Faith F.

      Törlés